: Dansuppvisning :


2011-11-29 @ 21:01:12


Idag var det premiär för Kulturskolans dansvecka, och som vanligt är vår underbara dotter med. I år var hon även konfrencier för dagen =). Hon och en annan tjejj presenterade alla nummer, skojjade och var sååå duktiga!!!
De sjöng tom och var även med och dansade. Här nere ser ni några bilder från kvällen. Imorgon, så ska hon dansa igen, och i övermorron =))). Och på lördag är det dansuppvisning, Alkatraz, en show som eleverna själva satt ihop. Det ska bli spännande att se!

Älskar dig underbara dotter!



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Syrran

Jag skulle vara så stolt att jag dog! Tänk vilken fin och talangfull dotter ni har. Mammahjärtat lär ju värka av stolthet....<3

2011-12-05 @ 21:33:55
Postat av: Rijo

OM jag är stolt!!! Du ska bara veta!! =))). Hon är fantastik min stora tjejj

2011-12-07 @ 19:45:51
URL: http://fotolia.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback