: Vinst :


2011-05-24 @ 22:11:00



Wohooo!!! Upptäckte igår att jag vunnit en tävling, som jag deltog i för flera månader sen... =))))) De hade glömt att kontakta mig sa dom när jag ringde... hmm.... Skit i det! Råkade av misstag få syn på mitt namn i tidningen Du & Co som jag brukar läsa. Blev helt paff! 

Detta är vad jag vann:




Skitsnygga juh! Och kanon att ha i skogen och när vi åker fyrhjuling.

En sak bara.  Måste nog försäkra dom..... Eller inte använda dom...

Varför?

Jo. De kostar nämligen 2795 kronor..... (Rekommenderat pris är 3200 sek....)

HJÄLP!


Bilden lånade jag från www.addnature.com


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Mammzen

STORT GRATTIS ! =D. Vi syns på söndag! KRAM.

2011-05-25 @ 08:14:53

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback