: Svett :


2011-03-27 @ 17:33:27


Sådär, då var man svett igen =)))) Inga fel i det eftersom jag Zumbat. Det är lika kul ännu. Idag svamlades nåt om nån uppvisning... Que?? Me ? Okej, det kan ja bju på. Om jag får träna ett halvår till hahaha.
Och så kom det SNÖ nu. Fanihelsicke!!! (ja, det är min blogg och jag svär om jag vill...=D ). Det blir liksom blött på marken, som om det regnade. Kan ju hoppas att det blir plussigt av det så snöhögarna smälter. Vill lixom ha VÅR nu!!
Nu. Dushen och fundera på vilken mat man ska göra idag.... Finns fiskpinnar (har inget mos), räkor, 2 laxbitar, ingen pommes hemma, grillkorv, köttbullar... Hm. Får hitta på nåt... =)
Go kväll på er!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback