: Roliga saker :


2011-03-09 @ 21:50:38


Igår eftermiddag kom lilla Madelene till världen!! Grattis Micke och Marie i Jönköping, och välkommen lilla gumman till världen!!!! =)))))

Och idag vann jag en av Linas Matkassar!!! En tävling på Facebook och deras hemsida som jag deltog i och jag vann en av de 50 matkassarna värd 749 kronor. Så jäkla kul!! =)))))


Det var väl allt kul som hänt på sistone =). Och så är det torsdag i morron och då ska jag Zumba. Det är oxå kul.
Och sen är det fredag och då kommer min lillasyster med sina tjejjer och leker en stund med mig och lillhjärtat, det är oxå roligt!
Sen är det lördag, och då tror jag vi får främmande här framåt kvällen. Matgäster tror jag. =)))

Sen är det nog uppehåll några dagar innan nåt kul händer: På torsdag till söndag åker jag på konferans i Lindvallen. Åka skidor och konferera. Är inte jättesugen faktiskt, men det blir nog roligt när jag väl är där kan jag tro...

Sen har jag fått paket från Panduro och ELF, det är skitkul juh!! Och så ska jag göra en tavla till och skicka iväg tre stycken på Posten till Småland till en kille som köpt dom av mig. Ska visa er sen hur det blev hemma hos honom, han ska fota och skicka till mig =D.


Vad för kul har du på tapeten??


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Mammzen

Grattis! Å tack vare dig vann jag oxå!!!!

2011-03-11 @ 10:31:53

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback