: Lite bilder :


2011-03-13 @ 21:16:28


Äntligen kom jag till skott och laddade upp lite bilder här på bloggen till er =).

Sambon och lillhjärtat har diskuterat barbiedockor. Och igår så kom det sig att mamma (!!) skulle gå upp i garderoben och plocka upp storasysters sparade dockor. Och kläder, och fåtöljer, 2 bilar, och miljoner skor, och lampor och bord och och och och......


Såhär glad blev lillhjärtat när hon fick sitta mitt bland hästar, kläder och dockor =)

Några av hästarna... Ett par 4 till finns kvar i garderoben. Plus en hästtransport och en ståtlig vagn... suck.


Badflickan min! Jag älskar att fota henne när hon badar! Hon har en glädje i ögonen som inte går av för hackor.





Vi grillade ju häromdagen på baksidan. Första i år! =) Och mitt i allt så skulle det kissas.... Och stor flicka hon kan själv =)))






Och i fredags hade jag och lillasyster en fikaträffa med våra flickor, detta är hennes raringar!


Sötnosar....

Alla bilder är oredigerade..


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback