: Deklarationsdax :


2011-06-15 @ 20:26:16


Idag var dagen D på mitt jobb! Idag skulle alla deklarationer som vi fått anstånd på vara inne. Denna dag brukar vara smått kaotisk... Det är mitt minne från de två senaste gångerna i alla fall... Idag var det toklungt! Alla hade tom tid att sitta ned o fika glass, melon, banan och kaffe på eftermiddagen =). Och jag kunde sluta klockan 6. Perfa! Dock var det lite skit när jag kom hem, för sambon hade inte börjat med maten... =/ så det blev sen middag.... Men man får väl överleva. Han gick ned o städade lite i källaren istället. Kanoners!!

Snart får vi främmat. Alltså på fredag menar jag. Ett par vi mötte i Bulgarien stannar till här på sin hemresa från Göteborg mot Sundsvall. Ska bli kul o se dom! Denna gång har de med sig barnen oxå, dom har vi inte träffat, för Marie och Rolf åkte utan barn till Bulgarien. De hade ettårig bröllopsdag där och barnen hade varit utomlands redan i två veckor =).
Synd bara att dom åker på lördagen igen =((((. Men barnen ska iväg på semester med sin pappa så så får det förståss bli. Denna gång!!!!

Och på lördag åker vårt storhjärta på konfirmationsläger till GOTLAND!! Fifan. Nästan så jag vill vara fritidsledare och följa med dom!!! Älskar Gotland jag.... Var två år sen vi var där nu....

Vad har ni för planer i sommar och på semestern btw?? Vi har inte många. Kolmården, Liseberg. Typ. Men resten löser sig. Tälta vill sambon. Och jag vill kunna sova.... =( Vi får se vad som häner.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback