: Bada på :


2011-06-30 @ 21:56:29


Direkt hem från jobbet på cykeln som ett spjut och PLUMS ned i poolen. Ahhh! Lovley!!!

Sen har vi ätit lite lax och sen var vi till ÖOB o kikade efter grejjer till polen. Kom hem utan grejjer till poolen... Kostade oss 312 kronor. . . . . ?
Nåväl, kom hem utan vare sig poolprylar eller glansmedel till diskmaskinen, och det var det vi SKULLE ha. Typ.
En stor chipspåse kom med hem så den öppnade vi och kastade ned i en skål, hällde upp ett glas vin -öl till sambon- och så satt vi på baksidan och mös en stund med barnen och tonåringens pojkvän. Fredagsmys på en torsdag =). Nästan lite semestervarning där ett tag, haha.

Sen kom åskan och då fick vi stänga av TV och hela baletten.... Men det dröjde inte länge förrän det var över och vi kunde fortsätta se på filmen. Och så missade vi premiären av Ernst oxå. TYPISKT!!!!

Vad har du gjort idag?

Imorgon är min lediga dag så ska det mysas, åkas till tippen och säkert städas eller nåt....

Just ja. Imorgon är jag ju med på en fotoutmaning oxå!! Ni får inte glömma att ratta in på http://fotolia.blogg på se och följa mina bilder, en ny varje dag!!! (hoppas tiden räcker....) Åker ju på semester så jag vet inte om jag hinner med en ny bild varje dag, men det är mitt mål! Välkomna in där!

Kramen till er.



Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback