: Åh :


2011-06-01 @ 15:36:52



Åh. Förlåt mig. Att jag inte bloggat på as-länge, men här har varit fullt upp lixom:

- Rising Stars med tonåringen och andra tonårningar och barn
- Vardagen med jobb, mat, handling
- Morsdagsfirande på två ställen
- Ullareds-shopping! Vet ni hur mycket kraft sånt tar??? Och så har jag förståss arrangerat resan =): Brett 50 mackor med min mamma, handlat och planerat ihop med Åsa som oxå hjälpt till förståss. Puss!
- Feber & Förkylning BLÄ!
- Förkyld liten unge oxå....
- Plantering och underhållning i växthuset
- Inköp till krukor runtom i trädgården
- & så en massa annat som jag glömt nu....

Så förlåt mig.... Hoppas du inte tröttnat på mig =) ?

Inatt vid 03,00-snåret, så går Forden mot bad på Lalandia i södraste Danmark (bara 70 finfina mil...) Imorgon framåt 13-tiden är vi väl på plats och kan checka in i stugan för att sen slänga oss i bassängerna =). Tonåringen har med sig pojkvännen i år, för att få med en närapå 15-åring, är inte helt lätt om man inte buttar in en kompis eller pojkvän oxå i baksätet =). Hellre det än en tonåring ensam hemma kan jag säga.... (stålingarna bara HEJDÅ!!!)

Så, idag har jag handlat frukost för flera dagar och munnar, solat lite, dammsugit och plockat, tvättat några maskiner (förstås...) och nu ska jag sola lite till medan den är uppe och varm.


Må gott därute så hörs vi!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linda

Hej vännen! Ja nu vill vi allt ha lite uppdateringar igen ;)

Hoppas du hade kul på Ullared.. tänkte allt på er under dagen.. Hade varit kul! Nästa gång hänger jag nog med!! Kram kram

2011-06-08 @ 08:04:07
URL: http://livetienlitenstad.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback