: Söndag :


2011-07-24 @ 20:49:55


Idag är det söndag. En slappardag.... Vaknade lixom kvart över 9. Sovmorron, guuu så gott! Lillan vaknade efter mig till och med. :). Så idag har vi slappat. Haft lite fikabesök oxå, goa AK med familj =). Flickorna käkade glass i långa banor, mitt i lunchen... Men vem har tider o passa mitt i semestern??? =)

Sen har vi gjort klart lite i Nathalies nya rum (sovrum), Johan har pysslat med sin dator och jag har pysslat med skyltar och ljusstakar )kika på http://fotolia.blogg.se).

Nu har jag kört storhjärtat till mormor, hon ska vara där i några dagar och gotta sig.

Staketet på baksidan är målat. Nåja, halva baksidan är klar bara, men ingen kan ju se det lixom. (tack regn, paus betyder det).


Ha en go kväll hörrni alla. Så ses vi igen, okej.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback