: Konfirmationsdagen idag :


2011-07-10 @ 22:51:52


Idag var dagen här. Dagen då vårt storhjärta skulle konfimera sig. Allt förberett:

 Maten tex,  (mitt första egengjorda)
Städningen var klar, porslinet framdukat, solsken beställt, presenten inhandlad och allt annat.

Iväg mot kyrkan:

En stund in i konfirmationsakten  så vet vi att Nathalie skall läsa en liten text som hon skrivit själv.


Hon är så fantastiskt modig och duktig, så mammahjärtat svämmade över. Hon läser så naturligt och fint så det är inte klokt! =)

 Några tjejjer sjöng och spelade gitarr vid olika tillfällen, dom var fantastiskt duktiga, men en tjejj sjöng så fantastiskt, så jag började att gråta. Jag var tvungen att gå fram till henne efterråt och säga det till henne =)

Efter akten så var det uppställning ute och fotodax. Här har jag fångat Nathalie med prästen och alla de andra goa i konfirmationsgänget!

Här är hon. Världens vackraste konfirmand! Vi älskar dig.




Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback