: O-Day :


2011-01-31 @ 09:38:45


Okej vänner! Idag är O-dagen då (operationsdagen) hörrenini! Jag är faktiskt inte det minsta nervös. Än.... =))) Om jag känner mig själv rätt så kommer jag vara det som mest mellan 12 och 13..... Man ska ju byta om och sånt, så åkej då, lite efter 13.... Snyggtrosor o sånt....=/

Uppvaket för mig brukar gå fort. Jag är fanimej en av dom piggste patienterna som sjukvården träffat på tror jag, haha. Så fort jag vaknar ur narkosen så vill jag äta min svettiga macka o åka hem. Blir skittrött på deras "du måste kissa på toan först, själv. Inte låsa dörren. Vi är utanför. Knacka om det är nåt."... MMMMMM. Jag VET! Har ju gjort det så många gånger juh så jag kan det där.
Och nu, bara för jag säger sådär så händer det säkert nåt så jag får stanna över natten eller nåt skumt... Vore typiskt.

Men bloggen är inte stängd bara för jag är opererad inte. Imorron är jag inne här igen, om inte redan i kväll. Vi får väl se.


Så, ha en bra måndag alla, så hörs vi!

Kram...


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback