: Nu ska glada julen ut, ut, ut :


2011-01-09 @ 20:28:01


Idag kära ni, så orkade jag inte längre ha kvar den mysiga och glada julen hemma. Så i eftermiddags så skottade söta sambon tak och väg medan jag och lillhjärtat bar kartonger och fyllde dom med julsaker.
Nu är det äntligen som vanligt här hemma igen. Nya gardiner och lite ommöblering av fönsterprynader, nya dukar och fram med "rätt" ljuslyktor igen =).

Har du plockat ned julen i lådor än?


Storhjärtat har varit på stan idag och fikat med en kompis. Sen tog de bussen tillbaka till kompisen och sen när jag skulle hämta henne så fick jag be henne komma ända ned till stora vägen, för på kompisens gata gick det INTE att köra in!! Det var totalt oplogat! Jag såg 2 bilar till stanna och låta bli och köra in, så det var inte bara jag som fegade... =)

Är det moddigt hos dig med?

Och imorron är det vardag igen.... På gott och ont förståss! Har haft 5 lediga goa dagar med min familj OCH en underbar vän, som helt på infall, tog bilen på fredag eftermiddag och åkte till mig, en resa på fyra timmar. I vinterväglag. Sen stannade hon här hos mig ända till idag söndag. Vi slappade, snackade skit, vilade i soffan, lagade mat, snackade gamla tider och talade om framtiden.
Du, vännen. Det var helt, totalt underbart!!! Vi gör´t igen!! Älskar dig!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Bigsis

Här har julen också dansat ut !

Nu är inreder vi alla rum för att välkomna våren =o)

KRAM

2011-01-10 @ 19:25:48
URL: http://marieochmikael.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback