: Jomen, tack då! :


2011-01-13 @ 14:49:47


Hej Feber!

Har flaggat sen i förrgår om att nån är knas. Känt det i mig. Flyttat arkiv i 2 dagar ändå. Det skulle juh göras.
Men i morse.

Nopp.

Upp, dusha. Öh? Mår jättekonstigt. Vila på soffan.Kallsvettig typ. Storthjärtat klappar och undrar - Hur är det mamma? (Gulliga barn!)
Efter att ha vilat och snickelisnackat lite med dottern så på´t igen. Borsta tänder, sminka sig i light-version och iväg.
Ska hämta posten till jobbet, men näe. Upp och lämna den och säga -Åker hem igen!

Slappat i soffan. Känns bara lixom kymigt i kroppen på nåt vis. Sovit nån timma. Skönt. Har så svårt för det men nu så somnade jag ett tag =).

Upp och surfa lite. Käka lite. Och så känns det knas igen. Aha! Feber? Jorå. FEBER!!! =/. Typiskt!!!!
Men men, bara o lyssna på sin kropp och stanna hemma. Det säger jag till andra att göra, så nu måste jag juh göra det själv oxå, eller hur?! Gillar´t inte, men måste ta igen mig. Lederna värker oxå.... hmm... men det förstod jag att de skulle göra.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kusin Marie

Krya på dig !!

KRAM

2011-01-14 @ 08:47:32
URL: http://marieochmikael.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback