: Fototriss ~ dröm :


2011-01-31 @ 10:03:40


Dags för ett nytt Fototriss-tema! Denna veckas tema är DRÖM. Jag har skrapat i hop en triss som innehåller några av mina drömmar =).


Här är en bit av vår dröm som besannades förra året: En finfin strand utomlands. I Bulgarien för oss... <3

En annan dröm håller på att besannas pö om pö: Vårt vardagsrum som byter skepnad efter flera års väntan...

Sen har jag en dröm om att få sälja mina foton som jag tar, original eller omgjorda som ovan.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jah Hollis

Snygga trissbilder, speciellt den nedersta. Hoppas drömmen går i uppfyllelse.

2011-01-31 @ 11:13:56
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: Carola

Jag tänk om jag kunde dela med mig lite till dig, finfina stränder har vi gott om :) Det var fina drömmar du har. Bulgarien ska vara fint, jag har aldrig varit där. Hoppas dina drömmar besannas snart.

2011-02-02 @ 20:20:11
URL: http://bahamasblogg.com

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback