: Söndagsplock :


2011-02-27 @ 12:19:12


Idag är det söndag.

Dagen efter några glas vin, bara jag och min darling =). Idag har vi softat. Ätit frukost ihop - utan att bli avbrutna av orden "mamma" & "pappa" heeeeela tiden =). Men det är oxå lite trist på sitt sätt förståss.

Sen har vi plockat mest. Diskat en maskin, slagit på tvättmaskinen, dammsugit i lådan med kryddorna -gissa vad kryddor man hade där som inte låg i burken kan man säga, haha - och den lagt i ordning fint där igen. (Okej. Kanske fint så i två dagar, sen: Kaos igen!).

Undrar om jag ska ta tag i burk-och-lock-röran???

Sen har jag plockat i köket, flyttat saker, möblerat om bland blommor o kokböcker medan sambon har monterat upp ett nytt "eluttag" eller vad heter det?? Ja, alltså knappen för tända/släncka/dimra. En ny snygg för 500 spänn..... Piuh! (Det är lungt. Vi behöver bara tre typ såna till sen till hallen uppe....).

Så nu ska jag väl då som sagt hitta på nåt mer o göra....


Ha en go dag!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback