: Sakta :


2011-12-12 @ 20:11:17


Sakta men säkert blir hon bättre, vårt storhjärta =))).
Idag har hon varit hemma med pappa och lillasyster. Bara myst och tagit det lungt. Imorron ska hon nog till skolan för att testa några timmar =). Ikväll är hon i kyrkan för att träffa sina vänner där. Jag var med i ungefär en timma. Träffade de mysiga ledarna och snackade lite med de andra ungdomarna. Sååå himla fint i kyrkan. Där skulle jag trivas om jag var ungdom vill jag lova. Ledarna är makalösa -en av dom är ju goa underbara Johan, prästen som vigde oss. Han gav mig en rundtur.

Annars har jag jobbat idag. Gått bra. Sliten känner jag men det går. Ett tag...


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback