: Jul? :


2011-12-15 @ 20:29:49


Ni ljuger väl va?? Det är väl inte JULAFTON om 9 dagar????!???? Vavavava?!?!? Jag har julafton om typ 3 månader eller så.... så långt efter ligger jag...... har ingen känsla alls. För lite snö.... och för lite pyntat.

Åtgärder:
1. Slå in julklappar - började igår kväll. 27 and still counting...
2. Göra ischocklad - Check igår kväll, med cornflakes och vaniljextrakt i för stora formar, jummy!
3. Julpynta - Söndag är bokad för det, med la familia
4. Julskinka?? Måste nog köpa en..... och försöka mig på att göra klar den... senap och?
5. Beställa mer snö... - Det får DU med de rätta kontakterna kirra okejj?!?!?!! =)
6. Köpa glögg från systemet med lite mer poccent än den som ICA har att erbjuda....
7. Julhandla mat - jaa, köpte 2 burkar sill som nu är slut.... har köpt sill i burk som maken ska lägga in.. Just go!
8. Adventljusstakar och sånt tjaffs - Faktiskt på plats 2 dagar INNAN första advent. Duttig flicka!
9. Julbord - Imorron äre dax för årets första (och enda?) med jobbet. Gott hoppas jag....


Vad har du gjort för att hitta julstämmning i år?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback