: Helg :


2011-12-17 @ 23:19:44


Igår var det julfest med jobbet. Inklusive paketbyte med lek. Fifan så kul det var!!! Jag vann en hjärtform, en bakform. Men det som var hårdvaluta var en burk med choklad. Den ville ALLA ha =)))

På Kupolen var det traditionellt julbord. Gott. Mätt. Folk. Kul. Hemma tidigt (23,05). Några glas vin. Alldeles lagom.

Idag har vi varit på dansuppvisning med lillan. Hon och jag uppträdde i Folkets Hus med andra tjejjer o killar i hennes lilla dansgrupp =). Vi var jätteduktiga!
Före det hann jag iväg med återvinning, kartonger o skit. Är det för många när man knör in ungefär 12 Ica-kassar i bilen??? Hmm... måste bli bättre på det där...

Nu har jag tävlat om en resa för mig o maken. Får se om vi vinner. Imorron ska vi köra in svärmor till Ikea. MÅSTE nog hänga på... kanske hittar jag nåt som jag måste ha :=)


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback