: "Ledig helg" :


2011-04-24 @ 21:07:09



Sådär. Då har jag varit ledig i 4 av fem dagar. Känns så jädra skönt!! =) Vi har umgåtts hela familjen, varit hos mamma o fikat, ätit go mat med goa vänner, och trädgårdspysslat....

Vi har pysslat som bara den menar jag, i trädgården:

Rensat hallonhäcken
Tömt växthuset, och ställt in allt och passade på att möblera om
Fixat dammen; tömt den, städat den, fyllt den, köpt ny pump med UV, installerat den
Oljat in altanen/farstukvisten på framsidan
Ställt i ordning utemöblerna på altanen bak och nere i trädgården
Rensat lilla smultron- och jordgubbslandet

Fikat o grillat... =) Förståss!! Måste man ju göra direkt när solen är framme och värmen kommit. Tänk om det börjar regna, eller regnar hela sommaren ? =)))

Har även zumbat i dag, så jädra kul, som alltid. Glömde pengar så när vi zumbat klart fick jag cykla hem o hämta pengar o hasta tillbaka o betala.... Tom i huvudet av all uteluft tror jag, hahaha! Joline hon har varit så trött så hon somnat frampå eftermiddagen varje dag, i bilen helst förståss. Vi var i Örebro häromdagen o handlade pump till dammen och lite annat från Ikea blanda annat. Viktiga grejjer, som alltid =)))

Imorron är det väl dax att rensa i nån annan rabatt kan jag tro... Vad ska du göra ?


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anna Maria T

Mysigt att läsa här ibland.Saknar er,kramar

2011-04-28 @ 21:42:15

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback