: VAB :


2010-10-05 @ 11:36:03


Gick hem igår eftermiddag och vabbade. Lillhjärtat är snorig och lite trist. Hade nog ingen feber igår, men idag har hon nästan 38 =/. Typiskt!
Jag själv har ont i halsen. Typiskt. För ikväll är det ZUMBA.... och jag har hunnit vara med en enda gång... Just pga sjukdom och sen Bulgarienresan... Så shittigt!


Idag har jag passat på att röjja på ovanvåningen lite, med pauser =). Ställt ned lagerhyllan i garaget, städat storhjärtats rum (tackar) och sen har jag dammsugit och ställt "iordning" lite i hallen däruppe. Vi kommer iof att tömma den snart, när vi har ork o pengar till att börja lägga golv och måla mm där uppe.


Faktum är att det inte är så jäkla mycket kvar nu. Med tanke på vad vi har gjort menar jag =))

I ingen ordning:
Måla trappen och sidostycken
Måla väggar i hallen uppe
Lägga golv i hallen uppe
Göra foder mm till fönstren som vi bytt i hallen där
Nytt golv i storhjärtats rum
Möblera
Måla 5 innerdörrar vita
Lista klart
Hänga tavlor och tavellister =)))))
Invänta skänken som vi beställt
Upp med hatthyllan (ska sätta nån typ av skydd mellan skohyllan och den på väggen)
Måla om en mindre dörr till städskrubben

Sen saknar vi förståss en altan på baksidan, men den räknar jag inte med idag =D.

Igår och idag blir jag av med barnkläder oxå - KANON det! Tack för ni hjälper mig att lämna vidare.


Så govänner. Tell me vad ni har o göra?!?!?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback