: Nätshoppat idag :


2010-10-06 @ 22:12:32


Idag har jag gjort nåt som jag aldrig gjort förut: Har nätshoppat. Från England =)). Jorå, nätshoppa gör jag ofta, men bara från Sverige. Nu är jag lite nervös, men min kusin Andrea, säger att hon handlar som tusan härifrån (klicka), så då kan jag nog göra det jag med =))).
Sen är det bara att hoppas att grejjerna är bra med, men det tror jag nog.

Det blev:


Eyeliner, Copper ca 18 sek

Eyeliner, Plum ca 18 sek

Eyeliner, Black ca 18 sek

Eye Widening Pencil ca 18 sek

Eyeliner Brush ca 18 sek

Eye Shadow Brush ca 18 sek

Eye Shadow, Moondust ca 18 sek

Healty Glow Bronzing Powder, Luminance

Single Eyeshadow, Raspberry Truffle ca 42 sek

Nailpolish, Smokey Brown ca 18 sek

Totalt 207 sek, inklusive frakt för att jag hade en kod som gick ut i förmiddags =))). Hoppas det kommer i brevlådan SNART!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Andrea/Slams

Roligt att se vad du beställt! ^^

Dock kan jag förvarna redan nu att Eye Widener är rätt värdelös.. Resten, därmot, är det inget fel på. ^^ Älskar t ex Eye Shadow Brush och Studio Blushen. ^^

kramisar

2010-10-07 @ 21:14:01
URL: http://slamsfashion.blogspot.com
Postat av: Jenny

Shit vad billigt... Riktigt fina saker juhhee..

KRam

2010-10-07 @ 21:49:31
URL: http://jemj.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback