: Operera mera :


2010-11-09 @ 18:27:57


Sådär ja! I mitt nästa liv ska jag bli DOKTOR!!!!

När jag var gravid fick jag bråck. Jävligt ont kan jag säga. Men doktorn sa att när bäbisen är född, DÅ kan vi göra nåt åt det. Så nu är bäbisen född... För tre år sen! Och för typ 3 månader sen började jag tycka att det gjorde ondare och ondare med det däringa bråcket.
Fick tummen ur o beställde tid hos Doktorn, på Vårdcentralen.- Du har inget bråck vad jag kan känna, sa hon. Men jag skickar dig till kirugen ändå så får de kika.

Tack.


Mamma sa: kom i håg att vi har EDS i släkten, så be att dom kollar njurar och lever (?) om du får röntga dig. - Ja, mamma lilla! =D


Idag var jag där. Och berättade om mitt bråck. Som jag har och inte.... Och om EDS (http://www.ehlers-danlos.se/) och så klämde doktorn på mig och jag fick hosta. Och så sa han:

- Du har bråck. Ett ärrbråck, förmodligen efter min gallstensoperation -99.....

Så i januari skall jag operera mig. Och hoppas det går lika bra som det brukar när jag opererar mig. Men bara därför så kommer jag säkert må skit... =/


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: joonipher

jag har lagt in en order om att din operation ska gå fin fint :)

men tradigt när en del säger ja och andra säger nej. skönt att du fick remiss och de kunde säga VAD det verkligen var.



grannfrun A

2010-11-10 @ 15:44:44
Postat av: Jenny

Jag ska in till doktorn imorgon!! Får se vad dom säger :S

Nervös som sören... men det blir nog bra :P Håller tummarna för att din operation går bra!



Jag mår ALLTID så jävla dåligt efter mina operationer...

2010-11-17 @ 11:21:33
URL: http://jemj.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback