:..Vi fortsätter följetången då.....:


2010-05-10 @ 21:24:22


Idag fick jag hämta dottern på skolan, hon ringde och mådde dåligt, var yrsligt och knasig. Först skulle hon cykla hem men efter lite trugande så kom sanningen fram, och hon ville ha skjuts.
Tur var väl det, för när jag hämtade henne så satt hon ihop med en lärarkandidat -heter det så??- som hade varit med hela tiden, gett vatten och så (tack!).
Vi hjälptes åt att få gumsan till bilen och in i baksätet. Hon var helt ostadig på bena, lilla bambi. Några kompisar kom ut och frågade hur det var, in i bilen och kramades (tack söta A bla).
Väl hemma så skrämde vi nog slag på pappa när vi kom in genom dörren... =)
Efteråt nu sa hon att hon inte minns nåt förräns hon satt i bilen... Hjärtat mitt.

Vi tryckte i henne choklad och cola och tog pulsen. Efter en stund så somnade hon och sen har hon legat hela dagen. Imorron ska hon springa Skranta-maran... In your dreams gumman!!! =)

Så här är vi nu:
Jag har feber, ont i halsen, huvudvärk och snuva
Sambon har en grym hosta och är snorig
Storhjärtat hon har oxå feber och hosta
Lillhjärtat hon har hosta och en rinnig nästa (men den rinniga näsan kan vara tänderna som poppar upp).


Åh, vad jag önskar mig en frisk familj.... =/


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Oj då var N riktigt dålig, stackare. Ja stackars er alla...jobbigt när alla drabbas samtidigt. Krya på er...kram

2010-05-11 @ 14:18:43

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback