:..Shäjjkar..:


2010-03-22 @ 20:20:56


Asså, jag dansar inte. Men jag dricker shake. Sån däringa Naturdiet från typ Konsum.

En till frukost.
En till lunch.
Vanlig kvällsmat.
Däremellan: frukt, kaffe, vatten

Inte en kaka eller godis på flera, flera veckor nu. Jo, jag har faktiskt ätit några digestivekex en dag när det KRISADE och sen tog jag några kinaris en natt när jag inte kunde sova och hade lågt socker eller nåt. Sen somnade jag ganska bra faktiskt.

Fungerar faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Hade räknat med värsta hungern och allt möjligt, för det är första gången jag gör det.
Har motståt en MASSA skitgott fika bröd, överlevt kalas där det finns fikabröd och överlevt famlijens lördagsgodis. Fan va jag är bra känner jag =). Och stolt.

Och 4 hål mindre på skärpet i jeansen....

I´m on my way!


BTW:
Ett tips: Kan du inte sova, ät nåt sött, bara lite, var vaken en stund och prova sen att sova. Det fungerar!



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Vad duktig du är...självdiciplin. Kul att se att det ger resultat också.

2010-03-23 @ 15:58:00

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback