:..Nervevad ruta..:


2010-03-06 @ 13:40:54


En nervevad ruta på en bil kan ge en fantastiskt mycket information. Visste du det?


Det hände mig idag. Åkte mot stan med bilen full i flickor, körde förbi kompisens bil, tutade och vinkade. Vi kommer upp jämsides vid nästa trafikljus där det förståss är rött. Jag vinkar och dom viftar med händerna att jag ska veva ned. Så det gör jag.
- Tja!
- Tja! Är ni oxå på väg till Mello?
- Va? Näe, vi ska tilll Willys o handla.
- Jaha. Vi ska till Melodifestivalen och andra chansen i Örebro.
- Jaha. Men gud så jävla kul!
Rött blir gult, som blir grönt.
- Amen ni, ha det så jäkla roligt då!! Heeej då!!!!
- Jaaa, hej då.
Leende ansikten åker i från varann.

Det vinkas, gasas, växlas och rullas upp vindrutor i en rasande fart.


Såna viktiga samtal kan äga rum, mitt på vägen vid ett trafikljus en lördagförmiddag.



Faan va jag blev avundsjuk.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Nästa år får du oxå skaffa biljetter! OJ så kul vi hade...



Fast N sade ett tag att "du klappar lite högt mamma" Då vislade jag mig lite! :-D

2010-03-07 @ 21:23:33

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback