:..Kalaset är över..:


2010-06-12 @ 21:16:12


Nu har alla våra gäster lämnat huset, och tystnaden sänker sig... =) Borden som vi lånat har vi plockat i hop, diskmaskinen tumlar runt, lillan sover, jag bloggar och laddar bilder, sambon och storhjärtat glor på TV. Så skall en lördagkväll tas, efter att ha stressat runt i flera dagar med handling och matlagning.... =)

Sambon fick en upplevelse i present. Såna är ju poppis nuförtiden =D. Mig gör det inget att han fick en present i tiden, haha. För jag får juh följa med =)).Vi ska till "Stefan och Krister-land" på semestern, sova över och skratta ihjäl oss i Falkenberg.
Sen får han handla lite kläder på Dressman och ännu mer prylar till renoveringen på Cheapy. Toppenpresenter om jag får säga så!!! =)

Bestämde just att alla med partyhatt får vara med på kort i bloggen idag:

Moffa Richard

Danne-mannen

Freddan och Storhjärtat

Lucas i hatt

& så jag och lillan...


Nä. Jag ångrar mig. =)))

Jag tar några fler kort och visar här:


FÖDELSEDAGSBARNET!!!

Söta töserna!!

Givetvis måste jag visa en bild på goa SNYGG-AK!!! Puss gumman!

Fan va jag inte kan få till en likadan frilla.... =)

Glad liten unge det här!! =)

Näe, nu orkar jag inte ladda upp mer. Kanske imorron, vi får se. Du får komma in här o kika...

Kramen denna regniga lördag.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback