:..Fikan som blev en miniturne..:


2010-06-13 @ 20:41:35


Idag skulle vi ut på turne.

Till min mosters nyinköpta renoveringsobjekt.

Packade in oss i bilen och drog iväg. Eh. Eftersom vi inte hittade så fick jag ringa kusinen för guidning och då hittade vi snabbt... =) Ingen där! Nähä! Vi fick ta fikakorgen och dra vidare...

Hamnade hos sambons bror för storbjudning av kaffe och kex =))). De blev glada att vi kom med kaffe.
Eller var det för dom inte behövde bära sten på en stund....??? ;=)

Efter det åkte vi och köpte en sandlåda åt lillhjärtat, för det har hon tjatat om. Medan vi bygger ihop den så säger hon ungefär 10 gånger: - Kan vi gå in nu??    Tacksamt...

Sen pep vi in med godisskålar och startade filmen 2012. Den var jättebra.

Trots att jag nog missade 20 minuter pga lillhjärtats tjat, blöjbyten och annat tjafts... =) Nåja, jag är van.

Och så plopp! Så är söndagen slut och imorgon är det en ny vecka med nya utmaningar!! =) Och storhjärtat slutar skolan på onsdag. Var tog 7:an vägen????? Stora damen.. =)

Vad har du gjort idag???


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Var ju synd at tde inte hunnit ut dit. Men ni verkar ha fått en fin söndag ändå. Själv gick jag omkring hemma med träningsvärk efter ogräsrensningen..ja o så sydde jag också.

2010-06-15 @ 08:59:22

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback