:..Inge sol = SKITGÖTT..:


2010-07-23 @ 21:22:12


Idag har det varit kallt. Dvs 15 grader drygt. Lite regn toppat på det oxå =). En vanlig svensk sommardag?!?
Detta innebär då förståss att vi inte varit ute nämnvärt idag. Innedag, och det har man rätt till då!!!
Istället har vi bara varit. Åkte en tur till Ö &  B och kom hem med en massa saker... as usual =). Lite shampo och sånt som går åt.

Ikväll har vi färgat håret på storhjärtat = *NERVÖS*. Hennes kompis och jag har hjälpts åt, så nu får vi se hur det blir om ca en kvart...... Ill be back to tell you....

Kramen denna fredag. Ska ta och slurpa i mig sista vinet (???) och se på TV en stund innan bingen. Får se om jag kan sova mer inatt.... Ungdomarna förde ju väsen och väckte mig om och om igen... =/


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback