:..Fortsättning..:


2010-01-05 @ 09:18:14


Idag ska jag/vi fortsätta med sovrummet. Jag har liiite bråttom. Vill få det klart NU lixom. NU...
Men sambon sover i nya sovrummet än, så jag kan inte storma in där och fortsätta. Hoppas han vaknar snart... =/
Inatt har jag sovit som en kratta, fy fan! Snurrat och vänt.... Och inte är det fullmåne... Huvudet fullt av inredning mm. Gud så det är jobbigt tycker jag. Jolline frågade om jag sovit gott, jag ljög och sa ja... =)

Det som är kvar är:
Tömma garderoben
Flytta in dom i sovrummet
Måla dom vita
Skruva upp gardinstängerna
Upp med gardiner
In med nån blomma och nån tavla
In med byrån
Ev upp med elementskydd
Vänta tills färgen är torr och in med kläderna
       KLART!!!!


Nåja. Jag hinner. Sitter här med en kopp kaffe efter att lillhjärtat och jag ätit frukost, tänt en brasa och bloggar lite och FB:ar lite. Det är ljust ute, snö och -21. Fina fisken. Fast inte ur pulka/grillakorv-synpunkt... Tror ni det kryper mot -4 imorron så vi kan gå ut och grilla och åka pulka då?? Hmm....


Ha en vintrig dag!! KRAM!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Diana ♥

Så mysig blogg du har! =)

2010-01-05 @ 12:35:09
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hoppas med att det blir mildare så man kan åka pulka o dricka varm choklad.

Förstår din iver med sovrummet...sån är jag med...vill göra iordning Noels rum, men har inte ngn säng än...väntar på mor och fars ena som Elsa ska ha...Noel får då Elsas gamla.

Kram

2010-01-05 @ 13:25:44

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback