:..Fast?..:


2010-01-21 @ 19:26:39


Min vän Jupp tror jag har fastnat i skogen. Eftersom det tydligen var ett tag sen jag skrev nåt.... Okey, okey! Jag hajjar.

Snabb uppdatering:

Kom ur skogen =)
Iväg till jobbet med ojämna mellanrum efter det *money money money*
Lagat lite mat, varje dag =/ *blää*
Varit på Boda Borg *blåslagen*
Ätit tacobuffé på Som hemma Café *mätt & belåten*
Jobbat lite mer*more money*
Skickat mail till Försäkringskassan, Regeringen och Arbetsförmedlingen *arg som %&¤#/&*
Fällt träd, staplat på hög, rensat granris.... *svettigt*
Tränat Easyline *hejja hejja mejj*
Facebookat *läsa läsa läsa, skratta, kommentera, skriva, läsa, hejj gamla kompis, skriva*
VABBAT *stackars liten med feber*


Så. Där har ni en liten uppdatering! (även om nåt går att läsa neråt i bloggen, hihi)

Nöjd Jupp???  ;=)


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Jupp, ja e nöjd! :-)



I´m easy to please, U know! :-D

2010-01-21 @ 21:19:41

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback