:..Fredag..:


2010-02-12 @ 20:44:21


Puh. Så var veckan över och det är fredag igen! Tiden går så fort...

Idag var jag iväg på Easyline Killer på lunchen. FY FAN! Det var så jäkla tufft, och roligt. Det var upphopp, armhävningar, höga knän... Först i 30 sekunder per station, sen 45 och sen ett varv till med 45. Piuh! Nästa fredag ska jag nog försöka gå på det igen. Det enda dåliga med det hela är att jag får minustid på min flex =(.

Sambon körde just iväg de tre tonåringarna som intagit vårt hus ikväll... De skall visst hyra sig en skräckfilm att se inatt. Plus dom andra 2 som de redan har med sig hit...

Tro mig. Imorron kommer mina horn vara extra långa och stubinen extra kort. Och kanske även i övermorron. För inatt kommer jag inte att sova många sekunder...

Men dom var artiga efter maten och sa tack för maten mamma... =) Så rart!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Artiga tinåringa rär bra det...hoppas mina kottar blir det när de är borta. åh den härliga skräckisåldern, ja det finns massor att välja på nu när det blivit poppis igen. Hoppas du fick sova lite. Kram

2010-02-13 @ 16:25:40

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback