: Blandat :


2010-12-01 @ 21:38:03


Hejsan där ute!

Känner att jag bloggat dåligt.... hm... undrar varför... ligger lågt tydligen. Dumt. Jag älskar juh att blogga juh... =/
Har glömt o fota på länge oxå, och det är juh boring som tusan. Beror nog på att jag måste flytta datorn, koppla in rätt sladdar och vänta in att den externa hårddisken ska komma igång... suck...

Har förresten julstökat lite. Dvs plockat upp ljusstakar OCH köpt en julstjärna. Det du! =)))
Har lust att hänga upp de nya julgardinerna, men sambon får spel om jag sätter upp dom nu. Så jag väntar. Ett par dar..hahaha.

Idag kan jag prata, btw. Wohooo! Inte så jäkla kul o vara utan röst lixom... Tänk dig själv när du blir lite grinig på barnen och ska säga till på skarpen... eller ropa att maten är klar. Låter som Kalle anka eller nåt....
Men nu känns det bättre. Kändes dock lite knas o svara i telefonen idag på jobbet. Kände lixom inte igen mig själv. Men det går över.

På lördag är det dax för den årliga JULMARKNADEN i Karlsdal, där mamma bor. Så ikväll har jag ägnat mig åt att packa en låda med egengjorda tavlor -har fotat dom men inte orkat publicera, läs knövvlet ovan - och gjort lite juletiketter. Sen har jag gjort halsband på läderrem, enkla som man snurrar två varv och sen knyter enkelt i nacken. Kan juh hoppas att jag säljer något =)).

Näe, nu är det strax dax o hoppa i sängen. Så, gonatt på er!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback