:..Off???..:


2010-08-05 @ 21:47:47


Om du tycker jag är off här, så beror det på att vi flyttar på jobbet....

Eftersom jag är flyttgeneral mer eller mindre, så har jag ASMYCKET att stå i.... Det skall planeras. Rodda om. Tänka till. Dirigera. Visas. Tänka om. Flytta runt. Hjälpa till. Fundera. Planera. Igen.

Imorgon är en ny dag. Då ska jag: Rodda om. Tänka till. Dirigera. Visas. Tänka om. Flytta runt. Hjälpa till. Fundera. Planera. Igen.

Imorron kommer snubben som ska börja installera växeln. Sen kommer nån IT-människa, som ska förbereda för nån annan IT-människa som kommer på måndag..... Imorgon kommer snubben som ska sätta upp gardiner. I helgen en kille som bonar alla golven klart (eftersom det inte var gjort I.N.N.A.N vi flyttade in i måndags.... ).

Sen ska vi ha öppet hus, med inbjudningar och smågott. Som jag ska fixa... =)
Sen ska vi ha kontorsmöte, som jag ska fixa.
Sen ska vi ha nyanställda, som behöver saker till sina rum, som jag ska fixa.
Sen ska vi ha skyltar till rummen, som jag ska fixa.
Sen ska vi ha upp klisterdekaler, som berättar att just vi bor här, det fixar jag.
Sen måste vi ta ned de gamla skyltarna. Det ordnar jag serru.
Sen ska vi ha nya block och sånt med vår nya adress på, som jag ska fixa.
Sen ska de flesta åka på en företagsgrejj och då skall jag se till att de har mat och sånt.

Sen ska jag sköta de ordinarie arbetsuppgiftern. Fint va?!??!! =D

Tur att man inte går till arbetet och är arbetslös....



Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback