:.. L E D I G ..:


2010-04-01 @ 17:32:08


Och då menar jag inte en sån däringa fin t-shirt som Carola hade på sig =).

Utan nu är det PÅSK-LEDIGT!!! TJOHOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorron ska vi till pappa och käka gott och även träffa lillebror med familj. Tyvärr jobbar sambon natt hela helgen, så lite ensamt blir det. Kanske ska jag ta tjejjerna -eller iallafall den lilla- med mig och åka till Karlsdal till ömma moder och R...Hm...

Och sen har jag fattat det som att jag ska bli MOSTER igen!!! Grattis lillasyster!

Och sen kom det väl en sån där "dutt" idag... Det haglade och kom lite snöblask förut idag. Skit tänkte jag, men det försvann sen, piuh!

Förut gick jag och Joline till affären, men innan hoppade vi in på Nathalies skola och hälsade på. Hon hade bild och min söta moster Y är lärare där, så vi passade på att hälsa lite på henne med. Joline fick papper och kritor att måla med.... Väl hemma åkte galonisarna på -de nyinköpta- för premiär: Joline ville leka i snön och ha sig. Jag passade på att dricka kaffe på trappan...mmmm.... Synd bara att det inte är solsidan =/.


Det var dagen i korthet. Nu ska jag lägga mig i soffan och slöa liiite, innan det är dax för kvällsmat till mig och tjejjerna.


Vad har du för dig?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback