:..SMS..:


2009-09-19 @ 22:18:47


I veckan dök det in ett sms i min mobil som sa:
Hej på er! Här kommer mitt nya mobilnummer. Kram M

Och? Tänkte jag. Vilken M????? Känner fler med det namnet... Typiskt...

Glömdes bort och idag kom jag på att jag måste fråga vem denna M är. Så jag sms:ar tillbaka.


Efter några minuter kommer svaret: Din gamla granne. Kram M

Oh shit!! Min gamla goa granne M!!!! Som flyttat från stan för många år sen och som jag saknat så och som jag försökt hålla kontakt med och som.... ja ni fattar. Men hon har nog haft livet fullt, där jag inte fått rum. Men kanske nu???


Håll en tumme där ute, ok??


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Marina

Väldigt konstigt att bara skriva M när man skickar sitt nya mobilnummer, men personen kanske skickade det från sin gamla mobil.

//Marina

2009-09-20 @ 18:53:21
URL: http://tinni78.blogspot.com

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback