:..Myyyys..:


2009-09-24 @ 20:43:34


Ibland har jag svårt att förstå hur en liten unge på knappa två år kan vara så himla goooo! Vårt lilla hjärta är supermysig. Hon myser i soffan, kramas och pussas. Klappar på kinden eller på byxorna. Jätteofta. Nästan oftare än hon får psykutbrott kan jag tycka =). Hur är din tvååring?

Senaste dagarna har hon upptäckt DisneyToons eller vad den nu heter kanalen för småttingar. Där finns bra program tycker hon: Titta toffa säger hon när hon vill sitta i soffan. Eller så säger hon Titta tee, och då förstår du ju att hon vill se på tv =D.

Det är bara helt fantastiskt att vara mamma igen, på dom där "äldre darna" som det talas om. Ett annat lugn infinner sig, man tar sig tid och mår så gött.
Att oxå ha en tonåring (i början på) är mysigt sina stunder. Att krama mamma är allt bra mysigt ibland.... Fick jag välja, så skulle jag kramas mycket, mycket oftare dock =/.

I love mina barn. (dock får jag juh bara visa foto på en....)



Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback