:..Ingen lur..:


2009-10-25 @ 21:18:03


Som jag skrev tidigare, så sov Joline jääääätelänge natten till idag. Och ingenting stämde  med mat och sovtider idag pga av det.....=) Så vid halv 5 säger lilla hjärtat: Mamma, tött. Tova tängen.... Gullet, hon var så trött sa hon.
Men. "Snälla" föräldrarna sa nej, inte sova nu. Och då gick hon och lekte istället. =D. Snälla ungen våran.


Fy. Känner att det kan bli knas from nu, för detta var första gången hon inte sov middag. När slutar småttingarna sova middag förresten?? Det har jag glömt.... =/


*Host*    Sa jag att vi åt pizza till kvällsmat??


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Ja kan lugnt säga det blev knasigt här med, Elsa sov innan 19.00 igår...hörde hon var uppe med Dan kl 7 i morse. Blir ju så där när man ställer om klockan.

2009-10-26 @ 10:53:25
Postat av: Jenny

Hej...



Min stora flicka slutade sova middag när hon var 2,5 år... men nu min lilla flicka sover fortfarande middag 30 minuter om dagen... och hon är 4 år och 3 månader... så det är nog olika från barn till barn... KRam

2009-10-26 @ 11:11:29
URL: http://jemj.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback