:..Brrr..:


2009-10-18 @ 08:32:00


Nu äre kallt. Alltså. Det är lixom kallare nu än när det är 15 minus... Men det blir snart bättre. Bara lite knas i början av vintern som tur är, men det konstiga är att nästan alla blir lika överraskade VARJE vinter... Märkligt....



Klockan 8.14 idag.
Idag går solen upp 07.46 i Karlskoga
Den går ned 17.46.
10 timmar med solljus. Najjs...=/


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Rita

Hej Ritha!

Tack för kommentaren på min blogg. Va' bra att du hittade dit, för då hittade jag dig med =)

Vad mycket fina bilder du tar! Förr fotograferade jag mycket men jag vet inte varför det aldrig blir av. Väldigt fin och trevlig blogg du har!

Ha en bra söndag!

Kram

2009-10-18 @ 09:33:59
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback