:.Bok..:


2009-10-17 @ 08:48:35


Jag älskar att läsa böcker! Helst romaner men även lite fantasy. Just nu är det lite torka på området... Eller ja, har varit sen vi fick lilla Joline =). Några böcker har jag lyckats ta mig genom, men jag önskar jag kunde ge mig själv mer tid...

Hursom. Nu kommer det snart en bok som jag faktiskt tänkte köpa och spara. Ja, läsa med faktiskt haha.
Det är Herman Lindkvist bok om vår blivande drottning som jag vill ha.

Victoria - Drottning med tiden (Bild lånad från Bokus)

Jag tror det är en jättebra bok! Skriven av Herman, that says it all.


Skall du köpa och läsa den??


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

ja den vill jag med läsa..tror den är jätte bra.

2009-10-17 @ 13:26:02

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback