:..Päus en stund..:


2009-11-08 @ 20:53:05


Imorron åker jag på kurs. Så det blir inget blogginlägg här vad jag vet nu.

Men välkommen på onsdag igen, så ska jag nog hitta på nåt att blogga om =).

Så länge: Kram på er!!!


OCH: Helena & Oscar i Ensam Mamma. Jaaa! Äntligen behöver jag inte vara tyst med det jag vetat ända sen programmet startade....


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anonym

Du och alla andra karlskogabor menar du...

2009-11-09 @ 19:01:03
Postat av: Rijo

ANONYM: Ja. Än sen? Fattar du väl att Karlskogaborna vet, men inte resten av Sverige. Det brukar fungera så.... Det kallas underhållning ibland... Man tar det för vad det är lixom...=)

2009-11-10 @ 22:25:06
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Kristin

jag visste inte...o jag är kga bo...

2009-11-12 @ 12:16:31

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback