Mors Dag idag


2009-05-31 @ 15:21:09


Idag är det mors dag. En sån där dag när man -mamman- skall uppvaktas med kaffe på sängen -enligt tradition.

Ibland blir det inte som det tänkt sig...
Som när mamman är den som ALLTID vaknar först. Skall man hinna ge mig kaffe på sängen, då får man gå upp vid halv 6 tiden ungefär. För sen är det lillungen som vaknar och alltså jag.
Men pappan i familjen smög in i sorvrummet och deklarerade att imorron bitti, så gör ingen frukost, Nathalie kommer upp vid 8 och vill ge dig frukost då.

Visst.


Tio över 9 väckte jag henne och sa: jag är hungerig, har varit vaken sen 6....


Fin frukost och fin blomma fick jag ialla fall... =) Gullungen min!



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anna-Karin

hahaha, du ä så rolig =) = )

2009-05-31 @ 21:38:17

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback