MIN BLOGG!!!


2009-03-21 @ 16:19:59


Nu är det såhär!

Detta är min blogg. Inte någon annans. Ingen annan än jag har något med att göra vad som skrivs här!!!!

OM jag skriver om mina barn tex, så är det MINA tankar om det, ingen annans! Att andra tar illa vid sig och snackar om det, okej, men säg det till MIG och inte till en massa andra. OK!!!?????

Jag brukar inte fara med lögner, men däremot vrida på sanningen I B L A N D. Och det är mest för att skojjsa till bloggen lite.

Den som är inne på min blogg och läser: Läs den för hundra gubbar med GLIMTEN I ÖGAT!! För det är så den är skriven. OKEJ????

Nu vill jag inte hör nåt mer jävla skitsnack utifrån det som skrivs här. Om jag inte far med radikala lögner som sagt, då kan du snacka med mig! Är det uppfattat????



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anonym

håller med ...

jag har fått kommentarer om mina inlägg gällande min gubbe ...

men som jag har skrivit att det jag skriver om är mina tankar mitt sätt att se på saker och ting .. han kan om han är intresserad när som helst läsa min blogg . och givetvis allt jag "säger " om han i min blogg det vet han om ...

bara tråkigt att "alla omkring" en ska bry sej så så himla mycket//Kikka

2009-03-21 @ 16:52:24
Postat av: Rutt

bli nt så arg! :O

2009-03-22 @ 14:19:09

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback