Fullspäckat schema:


2009-03-22 @ 13:35:04


Måndag: Nathalie har körövning
Tisdag: Nathalie har offentligt genrep för anhöriga
Onsdag: Nathalie har skolkonseret hela dagen
Torsdag: Nathalie har skolkonsert nästan hela dagen
Fredag: Nathalie skall tillbaka till doktorn i Örebro
Lördag: Till Stockholm eller Göteborg och gå på museum
Söndag: Ljusparty

Måndag: Nathalie har körövning
Tisdag: ??
Onsdag: Joline skall på 1½-årskontroll med spruta
Torsdag: ??
Fredag: ??
Lördag: 11-15: Nathalie har genrep i Karlstad inför konserten med Carmina Burana. 18.00: Konsert i Karlstad
Söndag: 15.00: Nathalie har övning. 18.00: Konsert i Valsverket i Degerfors

På schemat lite längre fram: slutet av april: Jag skall till Spa i Sunne, Nathalie har Valborgssjungning i Björkborns herrgård och Rising Stars i Nobelhallen. I juli är det SEMESTER på Gotland & i slutet av august skall jag på TUR Vasan i Mora med jobbet.

Tillägg: Nyanställda ska tydligen ordna sommarfest oxå... naaajjsss! Chichi och jag kommer ordna en kanonfest, wait and see!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

Haha jag läste kör som i köra bil typ ;) Tänkte att det var väl lite väääl titdigt kanske :P

2009-03-23 @ 19:04:53
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback