:...Sommarfesten..:


2009-06-26 @ 21:39:26


Halv tolv inatt kom jag hem. Så jädra nöjd med sommarfesten!!! Vi fick applåder och flera som sa att det var en fin fest. Sånt känns kul i hjärtat. =) Vi skulle tom få göra om det nästa år, eftersom vi förmodligen inte kommer anställa nån, så är jag och min kollegor sist anställda igen, haha. Men inte mig emot, jag älskar att pyssla med sånt där.

Nu ska jag snart isäng.... Kunde inte sova inatt, efter en dusch så försökte jag, men det gick inte! Två timmar tror jag att jag fick ihop.... BLÄ!!! Hatar varma sommaren....


Natti!



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anonym

Vad roligt att de blev nöjda.

Ja det är svårt att sova nu...kunde få vara svalare på natten.

Kram

2009-06-27 @ 10:50:41

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback