:..Lite mer renovering/nybyggnation..:


2009-06-21 @ 21:49:47


och så har vi hunnit liiite längre på framsidan. För er som inte vet, så håller vi juh på att panela om hela huset. Nu är det bara framsidan kvar. Å då ska vi bygga ny fartstukvist, göra ny trappa och bygga en liten "altan" till vänster om trappan. Där ska jag sitta och smutta på kaffe (eller vin för all del).
Idag (läs igår) har vi skruvat golv jag och Johan (och Joline...). Det gick undan vill jag lova.

Nu fattas såklart staket och farstukvist och lite foder och sånt.... "Bara..."



Här skruvs det... Givetvis finns inget kort när jag gör det... =(

FÄRDIGA!!

Och så måste man pussas lite... =D

Här är väggen som ska panelas klart.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

vad tjusigt det blir...kram

2009-06-22 @ 12:21:08

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback