:..Visby..:


2009-07-18 @ 21:25:42


Äntligen har vi gjort Visby. Första gången =D=D. Imorron ska vi ditigen,men för att gå på museum. Och bara om det är dåligt väder. Men ikväll här kom värsta ovädret in så det blir nog inte fint till imorron.... Vi åt tacos ikväll ute i förtältet, och gissa om det dundrade, blixtrade och lät satan på takduken.... Men mysigt är det!

Shoppade loss ordentligt!! Men smart shopping -eller snål???- som alltid.... Fick 6 plagg på Lindex, betalade för 3. Jag shoppade 2 nya BH:ar och Johan köpte 2 byxor. Lillhjärtat fick oxå lite nya plagg. Johan köpte även några nya pocket att läsa (närdå???).
Sen shoppade Nathalie shorts, en klänning och nagellack. Hon fick en ring av farmors syster och jag själv köpte mig en fin silverring med en bärnsten i. Jättefin tycker jag.

Men. Som vanligt har vi nog en dag eller två till i Visby att shoppa på... hehe...

Och vibor fortfarande granne med Samuelsson och hans familj =D.

Hur har ni det??


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Jonatan har hög feber, 40 grader sedan i tisdags. Provtagning för körtelfeber på måndag!!! :-( Ingen semester utomsocknes för oss innom en överskådlig framtid...



Solen skiner och det är varmt. Ja, det var väl så....



2009-07-18 @ 22:47:36
Postat av: Rijo

Men hua.... Hoppas det inte är det... eller? Kanske bra, om det blir fort bra med medicin... Kram till er!!

2009-07-20 @ 12:55:31
URL: http://rijo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback