:.Kalas..:


2009-07-30 @ 22:18:40


Nyss hemkomna från kalas här. Johans brorsdotter fyllde hela 9 år, grattis gumman! Vi fick gott grillat och god efterrätt. Jummy...

Lilla Saga var där -lilla och lilla... större än Joline och 6 månader yngre...- och de lekte och stojjade. De pussades och kramades så till den milda grad att de föll omkull. Jag såg vad som höll på att hända men hann inte fram... Jolines huvud dunkade rejält i golvet. Hon tystnade och sen började hon grina. Fy fan, hjärtat stannar när sånt där händer.
Värsta bulan kom upp, men hon verkar inte fått hjärnskakning som tur är. Tur är att vi oxå var hemma hos en sjuksköterska på kalaset =). Så vi var i trygga händer.

Här spelas det Wii Sport Resort för fulla muggar bakom ryggen på mig. =D. Jag väntar dock lite med att spela, de ivrigaste får spela av sig först.
Detta gör förståss att jag ALLTID ligger sist oxå.... sen när vi tävlar menar jag. De har ju övat mer än mig... =/

Snart är det gonatt. Även om jag sov "länge" i morse -ända till 7.20- så är jag trött. Smög upp då och gick ned och satte mig vid datorn och jobbade. Vid nio kom Johan och Joline upp. Närmare halv tolv kom Nathalie...

Kram på er, hörs nog i morron!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

Hej fick inte du mitt sms om me&i party den 14 augusti? =)

2009-07-31 @ 12:12:54
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback