:..Gotland, gott land!..:


2009-07-14 @ 21:23:07


Så. Nu har vi installerat oss, sovit ikapp oss liiiite, och då menar jag att vi har drygt 8 timmar kvar att sova... =(

Natten till måndag när vi drog iväg vid halv 12 (23.30 alltså) så försökte jag sova i bilen. Gick sisådär. Joline vaknade förståss upp och satt vaken i närmare 2 timmar i bilen... Sen somnade hon.
Precis när jag somnade så hör jag min stora dotter säga att  det är cola över hela golvet... Skit. Flaskan jag sa att hon kunde ställa där -i påse- hade läckt ut. Stanna och torka... Nåväl, det var inte någon katastrof precis.
Sen kunde jag inte somna om förståss. Sån är jag. BLÄ! Kanske borde jag gjort lumpen och lärt mig sova mot träd och sånt där... =)

Sen kom på båten och så var det dax för frukostbricka. Hela familjen är vaken. Klockan är då 04.45. Vid halv 6 så är vi i hytten och så ska det försöka sovas igen. Joline är klarvaken, likaså Nathalie. Och jag.
Sen somnar vi efter en stund. Och då ropar nån jävla kille i högtalarsystemet och då är jag klarvaken igen. Sov väl i en halvtimma på en smal "brits".

Sen iväg till Johans mamma och moster i Visby och så väckte vi dom vid 8-snåret och fick oss frukost. Såg ut över havet från hennes lägenhet. Vackert.

Sen iväg mot campingen där vi faktiskt fick komma in trots att klockan inte var 3 =D. Tävlade mot en annan familj som hade sitt förtält nästan klart. Vi vann! Vi hann tom ställa ut möbler och grejjer innan dom var klara. *flinar*.
 Faan va bra tempo vi har....

Sen tog vi poolen frampå dagen. När vi hade badat länge och väl så tittar vi på klockan och tänkte att vi måste hem och sova. Klockan är då halv 4.... Pest! Det var bara att sola och bada mer.... =) =)

Sen var det natta vid 21-tiden. Då sov vi som tokar.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback