:..09-07-22..:


2009-07-22 @ 21:29:37


Idag har vi suttit i bilen nästan hela dagen. Trots att solen lyst och det varit mindre blåsigt än i går... =) Vi har åkt tvärsöver ön och åkt lite längs kusten. In med engångsgrill och annat för att hitta en strand att grilla på. Lättare sagt än gjort! Varenda väg går juh till hus nuförtiden.... Men efter en timmas letande så var det dax. Då hade vi redan hunnit pausa för kaffe och gett Joline mat.


Här var vår utsikt när vi

Grillade korv...

Åt vindruvor och drack apelsinmer.

Givetvis var jag tvungen att fota Cikora. Lovley....

Och nån annan lila blomma som finns överallt... =)

Sen lekte jag med kameran och min hand. Blev riktigt fina bilder om jag får säga det själv!

Självklart letade vi stenar!!!

Och lilla bruttan hon spexade förståss.

Sen tog jag vackra svartvita kort på min Nathalie! (Tack för jag fick lägga upp dom!)

Vår dag var jättekul! Imorron så ska vi iväg igen uppåt ön. Borta heeela dagen gissar jag så imorron hör ni nog
inget ifrån mig.

Kramen och ha det gottgottigottgott!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: kikka

så himla fint med svartvita foton... gillar sånt mycket

2009-07-23 @ 10:13:15

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback