Utmanad av Lillalo


2009-01-15 @ 20:22:49


Utmaning

Såg att jag blivit utmanad av Lillalo, så de är bäst jag antar den )D

4 av mina favoritprogram på TV
Bygglov
Medium
 Dr Phil 
  Körslaget

4 saker jag gjorde igår
Jobbade till 5 (urk)
Tvättade håret
Badade Joline
 Tänkte att jag skulle ringa Jupp....

4 saker som jag ser fram emot
Att det är fredag imorron: Min första lediga helg från mitt nya jobb =)
 Gotland till sommaren
Sommaren - så jag kan fota mycket
Pysselkväll med Familjelivsmammorna

4 av mina favoritrestauranger
Har ingen särskild faktiskt...

4 saker på min önskelista Altan  med tillhörande pool
En torktumlare
 Att jag skulle hinna se mina goa tjejjkompisar oftare....
 Och förståss att alla mina nära och kära ska må bra!!!! 

Skickar utmaningen vidare till:

Jupp
Marina
Sandrah
Annakay


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

Får anta utmaningen då ;)

2009-01-15 @ 21:45:43
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: M:et

Hej, Brukar följa din blogg! Är lite nyfiken på vad ditt nya arbete är?

2009-01-16 @ 13:31:16

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback